Sopar romantic receptes

Rosa de Sant Jordi

havia pensat en un sopar romàntic i diferent, però no ens enganyem, entre setmana és complicat. Per la diada tenia ganes de fer alguna cosa diferent a la cuina
Gotets de caramel / Vasitos de caramelo

Com veieu a les fotos us ho he presentat en gotets individuals, però també en una copa força gran, perquè vaig pensar que per exemple per un sopar romàntic o per poder-ho compartir dos persones, en una copa com aquesta també hi podria quedar bé

Cal Carreter (Casa rural) MIERES

El propietari fa un menú per dinar i un per sopar. La lia i les gallines. L'esmorzar amb tot tipus. La lia en un dels tres jardins que tenen
Brownie de cacau amarg

I el Carib ens agrada molt, el seu mar blau i la seva sorra blanca amb els hotels de luxe tot inclós, que tant et fan un coctail a la platja, com un sopar romàntic en un dels seus restaurants temàtics o pizza a la matinada
Fideus caldosos amb gambes

Ara bé… si sou colla millor comprar unes gambes correctes i reserveu la visa per les gambes vermelles per un sopar romàntic
Mousse de xocolata "sense culpa"

Podieu aprofitar que avui és un dia "festiu" per fer-la com a postres per un sopar romàntic. M'encanta el missatge "sense culpa"

Viatge a Praga i Croàcia.

Ja de tornada a Dubrovnik vam intentar sopar en algun restaurant però va estar del tot impossible perquè tots tanquen la cuina a les 11 h, així que vam comprar unes pizzes per emportar i les vam devorar a l’apartament amb una ampolla de vi, amb les vistes de les llums de la ciutat, intercanviant impressions del dia i amb una certa tristesa ja que al mig dia, del dia següent ja tornàvem a Barcelona, se’ns han acabat les vacances
[#Polònia] Enoteka Pergamin, Cracòvia

I precisament vam anar a sopar a l'Enoteka Pergamin el dia del meu aniversari, és a dir, que vaig començar el dia a Cracòvia i el vaig acabar amb la millor companyia del món compartint taula i bona teca en un ambient genial, amb música en directe de fons i sota la llum càlida d'un dia excel·lent
QUICHE A LA ITALIANA

pasta i pizza són dos dels sopars més exitosos i sol·licitats. Per cert, com que és un sopar molt complet, i perquè no, per prendre amb parella (encara que en Marc i jo el vam compartir amb la resta de la nostra família nombrosa), he decidit atorgar-li també la condició de romàntic i així participar amb ell al Mossegades d'aquest mes, dedicat a aquesta temàtica
CREMÓS DE SALMÓ

Encara ets a temps de sorprendre a la teva parella amb aquest cremós de salmó, és molt bo i ideal per un sopar romàntic
Amants perfectes. Vieires amb crema de porros al cava i pernil ibèric.

Així que com us deia, el que us presento avui, és un plat ideal per un bon sopar de dos. Aquesta vegada, però, no el vaig fer ni per sopar, ni per dos, sinó com a primer plat en el dinar d'aniversari del meu pare -les postres estan al post anterior-, que aquest any he fet jo de dalt a baix
Viatge gastronòmic per Menorca

Si vols sopar a la terrassa ves-hi d'hora o prepara't per una bona cua. També hi vam sopar l'altra vegada quan vam estar allotjats a la zona de Cap d'Artrutx, molt propera
Pannacotta de xocolata

La meva aportació ja és un clàssic de la bloguesfera, ideal per les postres d'un sopar romàntic. Ingredients

Compartir a Cadaqués

L’Oriol Castro, l’Eduard Xatruch i en Mateu Casañas, els tres caps de cuina d' elBulli, un d'ells el pastisser, tenien el seu projecte i, sobre tot la il·lusió